بدحجابي امروز به نيمه‌عرياني رسيده است
 
حدود الهي و قانون را در مورد بدحجاب‌ها اجراکنید...
 
اجازه ندهيد که هوسهاي يک عدّه معدود و يک گروه کوچک و اندک در داخل جامعه، موجب اغواي ذهن و فکر دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمني شود که هيچ انگيزه فسادي ندارند.

پایگاه خبری انصارحزب الله:آغاز اجراي قاطع وسريع حدود الهي براي مصاديق محارب و مفسدفي‌الارض از سوي قوه قضائيه بحق ستودني وجاي دست مريزاد دارد و ادامه اين روند قطعا جامعه ما را مشمول بركات زيادي خواهد كرد چنانچه يكي از اين موارد، به قول سردار احمدي‌مقدم کاهش ۱۰ الي۴۰ درصدي جرايم به دليل برخورد قاطع دستگاه قضايي بوده است. 

اگر فرض اين نوشتار براين مبنا استوار باشد كه از اين پس اجراي حدود الهي در مورد مصاديق افساد في‌الارض و محاربه با قاطعيت ادامه مي‌يابد و نيز براساس الگوي فرمانده نيروي انتظامي شاهد كاهش چشمگير جرائم به عنوان معلول اين علت باشيم، سوال اين نوشتار نيز براين مبنا شكل مي‌گيرد كه آيا تسري اجراي حدود الهي به ساير حوزه‌ها نمي‌تواند علت كاهش جرائم مد نظر باشد. 

يكي از اين حوزه‌ها عفاف و حجاب است كه سالهاست شاهد زير پاگذاشتن حدود الهي از سوي برخی هنجار‌شکنان در آن بوده‌ايم. بدحجابي كه امروز به بي‌حجابي و نيمه‌عرياني رسيده همان روندي است كه اتفاقا قانون مجازات اسلامي مرتكبين آن را مجرم قلمداد كرده و براي ايشان حد قرار داده است. اين مفاد قانوني است كه احتمالا بيشتر مسئولين تمايلي به بازخواني آن ندارند و اجراي آن به مصلحت نظام نمی‌دانند! 

اما به نظر مي‌رسد بايد پاسخ اين فراريان از زير بار مسئوليت را با فرمايش معوقه ای از كلام معظم له در مراسم تنفيذ حکم رياست جمهوري و در تاريخ ۱۱ مرداد ماه سال ۱۳۸۰ داد كه اينچنين فرمودند: «يک جريان فساد هم فسادهاي اخلاقي و رواج منکرات است. 

با اين هم بايد مقابله و مبارزه کرد. ما خوب مي‏دانيم، اين جزو تعاليم اسلام است که با زبان و تبيين بايد مردم را با فضايل اخلاقي آشنا کرد و از منکرات دور نگه‏داشت. 

اين به جاي خود درست؛ اما با شيوع منکرات و با تظاهرِ به آن بايد مقابله کرد. اسلام مرتکبِ منکر را نصيحت و هدايت مي‏کند؛ اما حد هم براي او مي‏گذارد. با صِرف زبان و توصيه نمي‏شود کاري کرد.
قدرت نظام بايد جلوِ سيرِ فحشا و فساد را بگيرد. 

اجازه ندهيد که هوسهاي يک عدّه معدود و يک گروه کوچک و اندک در داخل جامعه، موجب اغواي ذهن و فکر دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمني شود که هيچ انگيزه فسادي ندارند. شما بايد جلوي آن‏گونه افراد را بگيريد. همه مسئولان بخشهاي مختلف کشور در اين زمينه مسئولند. اجازه ندهيد عدّه‏اي با تکيه به نام آزادي – که واقعاً بايد بر عنوان مظلوم آزادي گريست که چه سوء استفاده‏هايي از اين نام مي‏شود ـ منکرات وفحشا و بي‏بندوباري را در جامعه رايج کنند. 

عکس‏العملِ آن اين است که عدّه‏اي به نظام بدبين شوند؛ مثل اوّل مشروطه.» پس به نظر مي‌رسد بايد از قوه قضائيه اين مطالبه را داشت تا براي كاهش جرائم در عرصه حجاب به اجراي حدود الهي بازگردد و با قاطعيت راه جريان فاسد حاكم بر كشور را سد كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :