«ترس» واژه‌اي بي‌معنا براي اشاعه‌دهندگان فحشا
جولان مانکن‌ها از کف خیابان تاصحن مجلس!
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
 
سيلابي که يله و رها و در مسيل بي‌خيالي مسئولان بي‌مسئوليت معلوم نيست کي آبادي‌هاي باقي مانده را خراب خواهد کرد و با خود خواهد برد...

زني با «لباس شنا» در صحن مجلس

پایگاه خبری انصارحزب الله - تصوير بي‌کيفيتي که مخاطبان يالثارات در اين گزارش از مجلس شوراي اسلامي ملاحظه مي‌کنند روز پنجم آذرماه توسط «علي قنبرلو» براي هفته‌نامه يالثارات ارسال شده است.

اين تصاوير مربوط به جلسه اعضاي کميسيون اجتماعي مجلس است که در روز مذکور به مناسبت هفته بسيج و با حضور تعداد ديگري از نمايندگان در محل کميسيون تلفيق برقرار شده و نمايندگان محترم مردم ميزبان آزادگان، خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و دبيران تشکل‌هاي ايثارگري بوده‌اند.

البته همانطور که از نظر خوانندگان محترم مي‌گذرد سوژه اين عکس‌ مربوط به جلسه مذکور نيست بلکه در ارتباط با يک زن است که به قول آقاي قرائتي با «لباس شنا» وارد صحن مجلس شوراي اسلامي شده و جولان مي‌دهد!

شهادت عکاس

عکاس مذکور در توضيح اين عکس شهادت مي‌دهد که با چشمان «از تعجب گرد شده» خودش ديده که اين زن «شبه‌عريان» قدم‌زنان و با خيال راحت وارد مجلس شده و عکاس بيچاره نيز تنها توانسته چند فريم عکس از اين صحنه‌ها تهيه و براي رويت به اين هفته‌نامه ارسال کند.

اگر بخواهيم براساس این صحنه به دنبال جمله مناسبي برای توصیف وضعیت حاکم بر مجلس شورای اسلامی بگرديم ضرب المثل «شير تو شير» به ذهن متبادر می شود.
همچنین براين اساس اصطلاحا در وصف شرايط جايي که قانون را با جمله سوالي «سيخي چند» ارزيابي مي‌کنند مي‌گويند «هرکی هرکی».

هزار تا چيز درست

البته ادله موجهي براي تعيين اين توصيف از سوي يالثارات وجود دارد که قابل توضيح است.درست است که حزب‌اللهي‌ها به ديدن زنان عريان و مکشفه که بدون حضور نيروي انتظامي در کوي و برزن جولان مي‌دهند عادت کرده‌اند. درست است که سالهاست مردم از اجراي تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامي قطع اميد کرده‌اند و هزار تا چيز نااميد کننده درست ديگر...

اما آقاجان ! قبول کنيد ديدن يک «مجسمه فسق متحرک» ، آن هم با «ساپورت سفيد» در داخل دژ قانونگذاري مملکت، آن هم در جلسه‌اي با حضور خانوادهاي معزز آزادگان، شهدا و ايثارگران خيلي زور دارد!

البته بيرون اين «دژ» خيلي وقت است که شرايط «شیر– تو– شیر» حکمفرماست که براي اين ادعا نيز ادله محکمه‌پسندي وجود دارد.

وعده يک مجله سکس در ايران

۱۵ آبانماه سال جاري «اف اس اچ ان» که طبق اعلام خودش يک مجله «فشن»، «مُد» و «سکسي» است و در آمريکا نيز منتشر مي‌شود اعلام کرده بود که براي اولين بار شماره‌اي را به «مُد» در ايران اختصاص خواهد داد.

اين مجله وعده داده بود که عکس‌هاي يک عکاس به نام «افرا پورداد»، که در «برکلي کاليفرنيا» زندگي مي‌کند را منتشر خواهد کرد که به صورت اختصاصي براي اين نشريه گرفته شده‌اند.

«اليزابت تيريوت»، ناشر مجله «اف اس اچ ان » نيز گفته بود در اين «شماره ويژه» عکسهايي چاپ مي‌شود که تهيه کننده آن «بااستعداد و فوق العاده شجاع» است.
او همچنين وعده داده بود: «اين مجموعه به «پشت پرده آهني» نگاهي مي‌اندازد تا فرهنگ و تناقضات روزمره حاکم بر ايران را به نمايش بگذارد».

خيلي جالب است بنا به گفته دست‌اندرکاران انتشار اين مجله، ١٠ طراح، عکاس، مانکن، هنرمندان آرايش صورت و مو و دستياران آن‌ها در اين پروژه در داخل ايران فعال بوده‌اند!

«خَرتان به چند من؟!»

البته اين نشريه آذرماه سال جاري به وعده خودش عمل کرد. دوماهنامه «اف‌اس‌اچ‌ان»چاپ سانفرانسيسکو در شماره آذر و دي ماه خود در مقاله‌اي با نام «نمايش چهره ديگري از تهران»براي نخستين بار بخش ويژه‌اي را به مد و طراحي لباس در ايران اختصاص داد و به گفته خودش «نگاه دزدانه‌اي به پشت پرده آهنين انداخته» تا تصاويري از «فرهنگ و تضادهاي روزمره در ايران» را به نمايش بگذارد. واقعا خيلي جالب است!

«پورداد» همان عکاس ايراني‌-‌ کانادايي مقيم سانفرانسيسکو که ذکرش رفت از دختري به نام «شبنم مولوي» در جاي شلوغي مثل بازار تجريش و يک جاي دنج مثل خانه منوچهري در کاشان عکس گرفته و هيچ‌کس به اين دو نفر و تيم ۱۰ نفره‌شان نگفته است که «خَرتان به چند من؟!» و يا يک سوال اساسي که «شما اصلا داريد چه غلطي مي‌کنيد؟!»

لباس‌هاي طراحي شده‌اي که دخترک بزک کرده پوشيده (يعني همان سوژه) در يک خراب شده‌اي به نام «مزون زرير» طراحي شده که البته نمونه آن را زياد در کوچه و خيابان مي‌بينيد.

البته از آنچه گفته شد جالب‌تر هم وجود دارد. دوماهنامه «اف‌اس‌اچ‌ان» عکاس مورد نظرش را در ايران استخدام نکرده بلکه اين شازده «دورگه» براي تهيه عکس‌هايش زحمت کشيده و به ايران قدم رنجه کرده است!

حاصل شجاعت و برنامه‌ريزي!

اين بابا بعد از خلق اين شاهکار که واقعا دست مريزاد دارد به راديوي آمريکايي «ان‌پي‌آر» گفته است: «براي گرفتن عکس‌ مجوزي دريافت نکرده بوده و در ابتدا کمي هم نگران بوده است.»

عکاس‌باشي شجاع همچنين گفته زماني که وارد بازار(تجريش) شده از اين ‌که در اين مکان قرار دارد و از کاري که داشته انجام مي‌داده معذب بوده اما بعد از چند دقيقه فکر کرده اين کاري است که دارد انجام مي‌دهد و اين فرصتي است که دست داده و وقتي براي ترسيدن و نگران بودن ندارد!

البته «گوتَم گوسوامي»سردبير اين مجله هم درباره اين عمليات «محيرالعقول» گفته است: «من و «افرا» در مورد اين پروژه پيش از سفرش صحبت کرديم و آن‌چه امروز در مجله مي‌بينيد حاصل برنامه‌ريزي و شجاعت تمامي افرادي است که در توليد اين محتوا نقش داشتند.»

شجاع نه؛ «پيزوري»!

قطعا اگر سردبير و ناشر اين مجله کذايي گزارش يالثارات را ببينند نظرشان راجع به شجاعت عکاسشان عوض خواهد شد و به جاي شجاع و با استعداد لقب «پيزوري» به وي خواهند داد. چون براساس آنچه ما مي‌بينيم منعي براي کار امثال اين عکاس وجود ندارد کما اينکه براساس رصد يالثارات حداقل ۳۰ مزون طراحي لباس نه در آمريکا بلکه در داخل کشور با آسودگي از مانکن‌هاي خود به همين شيوه در معابر تصويربرداري مي‌کنند، منتشر مي‌کنند، کاسبي مي‌کنند و کسي هم کاري به کارشان ندارد.

کسي چه مي‌داند، احتمالا اين تيم ۱۰ نفره اگر زحمتي به خودشان مي‌دادند مي‌توانستند به جاي بازار در صحن علني مجلس هم از سوژه خود تصويربرداري کنند که خيلي هم باکلاس‌تر بود!

قاتلاني که ديگر نمي‌ترسند!

اگر دقت کرده باشيد در متن فوق دو گزارش مجزا از هم را مطالعه کرديد که موضوعات متفاوتي را شامل مي‌شد اما هر دو آن القاء کننده يک واقعيت تلخ و نگران ‌کننده و زشت و... درباره فضاي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران بود:«بي‌حجابها و قاتلان فرهنگ از جولان علني نمي‌ترسند» اين واقعيت نگران‌کننده تر خواهد شد وقتي بدانيد علاوه بر زنان شبه عرياني که آزادانه در معابر جولان مي‌دهند، ده‌ها مزون طراحي لباس با ويژگي‌هايي که در خيابان‌ها مي‌بينيد، آزادانه و به همان روش نشريه آمريکايي مشغول فعاليت گسترده و فشرده در سطح کشور بوده و حاصل تلاش خود را به شکل مد جديد لباس در فضاي مجازي منتشر مي‌کنند.

هرچند پرداختن به اين سوژه، موضوع يک گزارش مفصل جداگانه خواهد بود که يالثارات براي پرهيز از اشاعه فحشا از نشر آن معذور است. اما چيزي که يک هفته‌نامه در رصد خود به آن دست مي‌يابد از ديد ناجا و زير مجموعه‌هاي آن مخفي نيست. مزون‌هاي فعال با نام‌هاي تجاري ثبت شده، البسه توليدي خود را تن مانکن‌هاي حرفه‌اي استخدام شده مي‌کنند، از آنها در معابر عمومي به شکل حرفه‌اي عکس مي‌گيرند و با خيالي آسوده آن را عرضه مي‌کنند.

تصاوير موجود از حاصل کار اين طراحان لباس مويد اين واقعيت است که کار اين گروه‌ها قطعا توسط يک تيم حرفه‌اي نظير آنچه مجله «اف اس اچ ان » آمريکايي به‌کار گرفته است انجام مي‌شود که کشف و جلوگيري از آنان به واسطه انتشار نام تجاري و محل کسب آنان توسط خود اين گروه‌ها کار سختي نيست.

مسئولان دنده پهن واحکام اسلام

اما آنچه شاهد آن هستيم مسئولاني هستند با «دنده‌هاي پهن!» کساني که در يک نمونه علني شده، زني با وضعيت موجود در تصاوير اين گزارش را به مجلس شوراي اسلامي راه مي‌دهند و از او پذيرايي هم مي‌کنند. حالا ما انتظار داريم که ناجا از فعاليت علني ونه مخفي مروجان «مُد» جلوگيري کند.

آن هم مدي که به قول «کاظم جلالي» رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس در يکي از جلسات درسي که نگارنده در آن حاضر بود، مخصوص زنان فاحشه اروپا در زماني است که براي رفتن به محل کار خود از آن استفاده مي‌کنند!

بنابراين اگر منصف باشيد با استناد به اين گزارش به عنواني مشتي از خروار خواهيد پذيرفت که وصف يالثارات از شرايط موجود حاکم بر فرهنگ کشور نيز هماني است که ذکرش رفت. سيلابي که يله و رها و در مسيل بي‌خيالي مسئولان بي‌مسئوليت معلوم نيست کي آبادي‌هاي باقي مانده را خراب خواهد کرد و با خود خواهد برد.


منبع:هفته نامه یالثارات الحسین(ع)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :