سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت پیروزی نیروی مقاومت اسلامی حماس در جنگ 50 روزه با رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بیانیه ای صادر کرد که متن آن درذیل آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

سلام بر گلسنگ‌های مقاومت و شجاعت، سلام بر استقامت و پایداری ملتی مظلوم در برابر جور وستم مستکبران، سلام بر فرزندان غیور و شجاع اسلام، سلام بر نعش خونین کودکان و جوانان غزه بر روی دست مادرانشان و سلام بر قدس قبله اول مسلمانان جهان.

امروز، روز نمایش قدرت مقاومت اسلامی در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین و خونخواران جهان و روز غرور و بالندگی مسلمانان جهان است. مسلمانان شریف فلسطین بار دیگر نشان دادند که با همت، غیرت و ایستادگی می توان حماسه ای عظیم آفرید و در این نبرد 50 روزه همچون حماسه های 22 و 33 روزه حزب الله، پوزه استکبار و بخصوص رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را به خاک مالید و با خون پاک فرزندان به خصوص کودکان بی گناه خود، پرده از چهره کریه صهیونیست خبیث، آمریکا ملعون و همپیمانان آنها برداشت و آنان را بیش از پیش ذلیل تر و خوارتر و در مانده تر از گذشته کرد.

بدون شک تحمیل خواسته های بجا و بر حق رزمندگان جان بر کف مقاومت مرهون مجاهدت های هزاران شهید و مجروح فلسطینی است و مادران و پدران مبارزی که عزیزان خود را در خاک و خون غلطیده دیدند.

ملت شریف غزه بار دیگر نشان داد که تنها راه احقاق کامل حقوق مردم فلسطین، تاکید بر خط مقاومت و ایستادگی در مقابل زیادی خواهی رژیم جعلی است و امروز، روز تجلی و شکوه امت پیامبر اعظم (ص) و آزادیخواهان و ظلم ستیزان عالم است و به مناسبت این جشن با عظمت پیروزی در فلسطین، سازمان بسیج مساجد و محلات به نمایندگی از میلیون ها بسیجی مخلص عضو خود در پایگاه های مقاومت بسیج، این پیروزی باشکوه را خالصانه به محضر شریف مقام معظم رهبری که پیشاپیش این پیروزی بزرگ را در بیانات گوهر بار خود، نوید داده بودند، همچنین به تمامی ملت های شریف و آزاده جهان به خصوص ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین تبریک و تهنیت می گوید و همه با هم به میمنت این نصرت الهی در مساجد کشور، نماز شکر به جای می آوریم و دست به دعا برمی داریم که هرچه زود تر آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر مستکبرین را نظاره‌گر باشیم و در قدس شریف نماز بخوانیم.

با آرزوی علو درجات برای شهدای حملات وحشیانه ر‍ژیم صهیونیستی به نوار غزه و طلب شفای عاجل برای مجروحان آن.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :