حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره سوم خط امام خواهران که در اردوگاه دشت بهشت شاندیز برگزار شد اظهار کرد: تقابل و درگیری جبهه حق با جبهه باطل همیشگی بوده و خواهد بود چراکه نوعی سنت الهی است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن آمده است مقابل هر پیغمبری دشمنانی از جنس انسان و جن قرار داده‌ایم افزود: یکی از رازها در این تقابل این است که در پرتو این جنگ انسان‌ها محک زده می‌شوند و جایگاه خود را مشخص کرده و اهل ایمان در جبهه خدا و غیرمومنین در جبهه طاغوت می‌جنگند و در جایی دیگر خداوند می‌فرماید هر کسی تن به بندگی من ندهد مجبور به تن دادن به بندگی هر فردی می‌شود.

حاجی صادقی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دو جبهه حق و باطل شفاف‌تر شده و جبهه کفر به سردمداری آمریکا و مستکبرین و جبهه حق به رهبری انقلاب اسلامی نمودار شد و اینکه تصور شود روزی این دو جبهه یکی کاملا پیروز و دیگری اقدام به آشتی کنند معنا نخواهد داشت.

جانشین ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه در صحنه‌های عملیات سخت و نرم همچنان تقابل میان جبهه حق و باطل وجود دارد گفت: مهم این است که تشخیص دهیم دشمن در جبهه مقابل و روی کدام محور متمرکز شده است چراکه از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نمی‌رود و کاملا آشکار است که کار دشمن توطئه بوده اما آنچه حائز اهمیت است اینکه سنگرنشینان جبهه حق دست دشمن را خوانده و دریابند که راهبرد اساسی دشمن کدام است.

وی خاطرنشان کرد: باید چالش اصلی جبهه استکبار را که اکنون در مقابل جبهه انقلاب دارد را با توجه به واقعیت‌های خارجی و هشدارهای رهبر بصیر انقلاب و نیز بیانات خود استکبار بیابیم.

حاجی صادقی ادامه داد: اکنون دشمن به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی موجودیت او را تهدید می‌کند و یگانه‌ راه مقابله با انقلاب گرفتن نرم‌افزار است و در صدد ستاندن روح انقلاب بوده چراکه می‌دانند اگرچه پای، پیکر، سر و دست انقلاب را بزنند باز هم انقلاب رشد می‌کند لذا دشمن جنگ اصلی را جنگ فرهنگی می‌داند.

وی با بیان اینکه امروز استراتژی اصلی جبهه استکبار مقابل جبهه انقلاب، جنگ فرهنگی است افزود: دشمن در جنگ فرهنگی نقطه هدف‌ها و ابزارهایی را مدنظر دارد و در این راستا به هفت نقطه توجه ویژه داشته که نخستین آن این است که موتور حرکت اصلی انقلاب را اسلام می‌داند و برای خاموش کردن انقلاب در صدد خاموش کردن اسلام است و به طور نمونه اقدام به احیای تفکر سکولاریستی کرده و به محدود کردن دین با سلسله اعمال خشک فردی و عبادی و نه به عنوان عامل حیات می‌کند.

جانشین ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: هدف بعدی دشمن قیچی کردن پیوند امت با ولایت بوده زیرا معتقد است که ولایت بی‌ امت و امام بی امت دارای اقتدار نیست و امت بی‌ولایت نیز خطر ندارد و این در حالی است که اگر امت و ولایت دست در دست یکدیگر داشته باشند آن جامعه در هم شکستنی نخواهد بود.

حاجی صادقی در خاتمه عنوان کرد: امروز راهبرد بسیج، جهاد فرهنگی است و باید معنا، الزامات و چگونگی اجرای جهاد فرهنگی را مدنظر قرار داد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930606000436#sthash.YgYwIye2.dpuf


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :