حرم سیدالکریم مملو ازعزاداران امام کاظم(ع)
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
 
در شب و روز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، شهرستان های استان تهران غرق در ماتم و عزاست که در این میان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی مملو از عزاداران کاظمی است.


به گزارش مهر، همزمان با سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، شهرستان های استان تهران غرق در ماتم و عزاست که در این میان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی مملو از عزاداران کاظمی است.

مردم متدین و انقلابی استان تهران با حضور در حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در سوگ شهادت امام کاظم(ع) به عزادارای پرداخته و اشک ماتم ریخته و به سر و سینه زدند.

برخی از ارادتمندان به امام کاظم(ع) نیز با برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شیر، شربت و چای از عزاداران کاشمی پذیرایی کرده و بر شکوه این مراسم افزده بودند.

حضور نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) از نکات برجسته و مهم بود که این پیام را به همه جهان رساند که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی همچنان دل در گروی مبانی و ارزش های اسلامی و دینی دارند.

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری از جمله اماکنی است که از شب گذشته مملو از عزاداران کاظمی بود به طوری که مردم این شهرستان و نقاط دیگر استان تهران با حضور در این حرم مقدس، به عزاداری و سوگواری پرداختند.

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام کاظم(ع) شب گذشته در مصلای بزرگ ری، با سخنرانی حجت الاسلام اصلانی و مرثیه سرائی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت آقای اسماعیل مقدم برگزار شد.

در سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای بزرگ شهرستان ری، مادح اهل بیت عصمت و طهارت آقای حاج احمدی به مرثیه سرائی خواهد پرداخت.

گفتنی است سراسر شهرستان های استان تهران نظیر ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، ری، پردیس، شهریار، ملارد، شهرقدس، رباط کریم، اسلامشهر، بهارستان، پرند و سایر مناطق غرق در ماتم و عزاست و هیئات مذهبی با به راه انداختن دسته جات عزادارای در سوگ شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اشک ماتم می ریزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :