جریانی فرهنگ ملت را در تیررس قرار داده است
عده ای قدرت طلب در داخل از ترویج بدحجابی حمایت می کنند
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
 
امام جمعه مشهد: جریان استکبار در توسعه ی منافع مادی و استکباری خود دو چیز را نیاز دارد اول اینکه فساد و شهوت در میان مردم عادی و حتی ارزشی شودو جریان زشت نباشد و دوم فرهنگ ارزشی و عبودیت و جلوگیری فساد و شهوت ترویج نشود.

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله ، آیت الله علم الهدی در سالروز شهادت امام کاظم(ع) حرم مطهر امام رضا(ع)با مقایسه بخشی از زندگی این امام معصوم(ع) با حضرت یوسف(ع) بیان داشت:امام زندانی ما منحصر به این امام(ع) نیست بلکه امام هادی (ع)و امام عسکری(ع) هم در چنگ جنایت کاران بنی عباس مکرر به زندان رفتند اما امامی که بخشی پر پهنه از امامت خود را دور از دست شیعیان در زندان ها و سیاهچال دور از شیعیان باشد این امام(ع) است

وی در ادامه افزود: در قرآن کریم در داستان حضرت یوسف(ع) هم میبینیم وقتی یوسف در مقابل مطامع دنیوی و شهوانی زلیخاه تسلیم نشد تهدید به زندان شد که عکس العمل یوسف این بود که گفت خدایا زندان برای من محبوب تر از فسادی است که زنان مصر مرا به آن دعوت می کنند، این نقطه ی نجات از شیطان و عبودیت خدا برای یوسف بود.

امام جمعه ی مشهد مقدس تصریح کرد: جریان راهبردی در حرکت ستمگران در توسعه ی ظلم و فساد و شهوت در سیره انبیاءو اولیاء است.آنچه مهم است مجموعه ی راهبرد شیاطین در منحرف ساختن مردم از فضایل و بندگی خدا از دوران قبل تا به امروز تفاوتی نکرده است، در شگرد شیطان ابتکار و نو آوری نیست. با بررسی سیره ی انبیاء و اولیاء الهی شگرد شیاطین و عوامل استکبار جهانی را در مقابل عبودیت الهی بخوبی میتوان درک کرد و راهبرد مناسب حرکتی انتخاب نمود

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یوسف در آن روز زندان را به عنوان حرکت راهبردی انتخاب کرد. تقوا، بخشندگی و بزرگ‌منشی از ویژگی‌های بارز امام موسی کاظم (ع) است و این امام همام سال‌های سال به ترویج حقایق مکتب جعفری و مبارزه با ظلم و جور زمانه پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فضایل اخلاقی امام هفتم شیعیان بسیار زیاد است، اما اینکه ایشان مردم را نسبت به حقایق روزگار در مسیر خط ولایت آگاه کردند نشان‌دهنده این است که نباید هیچ‌گاه در برابر حقایق سکوت کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: با وجودی که امام موسی کاظم(ع) سالیان درازی را در زندان محبوس بودند اما در همان شرایط نیز مردم را هدایت می‌کردند.

جریان استکبار در توسعه ی منافع مادی و استکباری خود دو چیز را نیاز دارد اول اینکه فساد و شهوت در میان مردم عادی و حتی ارزشی شودو جریان زشت نباشد و دوم فرهنگ ارزشی و عبودیت و جلوگیری فساد و شهوت ترویج نشود. 

جامعه ای که در آن فسق و فجور و فحشا زیاد شود سلطه ی استکبار بر جان و مال و ناموس و عزت مردم بیشتر خواهد شد.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه در صورت رعایت حجاب و حاکم شدن عفت و عصمت در جامعه، راهبرد شیاطین در منحرف کردن مردم بی‌اساس باقی می‌ماند، توضیح داد: در صورتی که پوشش در جامعه رعایت شود آن جامعه دیگر به جولانگاه هوس‌بازان و شهوترانان تبدیل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امروز هجمه‌های فرهنگی دشمن افزایش یافته است، عنوان داشت: در حال حاضر دشمن با شگرد جدیدی وارد میدان شده و فرهنگ ملت را در تیررس خود قرار داده است.

امام جمعه مشهد با اشاره به موضوع بدحجابی در کشور بیان داشت: عده‌ای قدرت‌طلب در داخل کشور از ترویج بدحجابی و بی بندوباری حمایت می‌کنند و دنبال ضربه زدن به فرهنگ و اعتقادات مردمی هستند که باید نسبت به این موضوع هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه سلطه استکبار در جامعه‌ای که فحشا در آن گسترش یافته، بیشتر می‌شود، اضافه کرد: امروز در کشور هرگاه سخن از حجاب و جلوگیری از فساد و شهوت‌رانی می‌شود جریانی در مقابل آن می‌ایستد که سر نخ آن در خارج از کشور است.


عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان تأکید کرد: شیطان با منحرف کردن ذهن انسان‌ها از واقعیات می‌خواهد آنها را به منجلاب هوس و بی‌بند‌وباری سوق دهد و با بررسی سیره انبیای الهی و مسیر زندگی آنان می‌توان جامعه را از شگرد شیاطین برای منحرف کردن انسان‌ها به دور نگه داشت.

برگرفته از alamolhoda.ne



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :