«اختلال دیبی» در مذاکره با خانم شرمن!
از احتمالات و زنان خیابانی تا دلدادگان آل سعود
 
 
فقط نگرانیم که این عزیزان با این وضعیت در مذاکره با خانم شرمن چه می کنند؟ آیا خانم شرمن مطالبش را با افعال معکوس به تیم ایرانی منتقل می کند؟ نکند وقتی اعضای محترم گروه مذاکره کننده ایرانی از احقاق حقوق ملت ایران در توافق لوزان صحبت می کنند منظورشان بر عکس آن باشد؟...
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله،هفته‌نامه یالثارات‌الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

احتمالات و زنان خیابانی

حسن روحانی: متاسفانه در جامعه امروز ما نهی از منکر فقط در برخی از خیابانها و آن هم علیه زنان است و بس!(مطبوعات هفته جاری)

۱- معمولاً زنان خیابانی یا بی حجاب یا بی عفت در خیابانها هدف نهی ازمنکر قرار می گیرند.

۲- معلوم نیست که تاسف جناب روحانی از چیست؟ از وجود زنان بی حجاب و بی عفت در خیابانها یا از این که نهی ازمنکر فقط در برخی از خیابانها انجام می شود؟

۳- احتمالاً به نظر ایشان نهی ازمنکر باید در همه جای کشور انجام شود! (در اماکن عمومی ، دانشگاهها ، ادارات، بیمارستانها و همه خیابانها و کوچه ها و...)

۴- و بعید نیست که ایشان مایل باشند نهی ازمنکر علیه مردان هم انجام شود!

۵- فقط می ماند یک سؤال کوچک و آن این است که آیا نهی ازمنکر به نفع فاعل منکر و جامعه است یا به ضرر او؟ اگر نهی ازمنکر علیه افراد است پس خدای متعال دستوری خلاف مصالح افراد صادر فرموده است؟

۶- معلوم نیست چرا همه اصلاح طلبان مملکت طرف زنان متخلّف را می‌گیرند؟ آیا از سردلسوزی است یا بابت لطف و محبت است؟

۷- به نظر جناب روحانی در «جامعه دیروز» نهی از منکر در همه جا و علیه همه استفاده می شد؟

۸- یادتان باشد مدتی پیش حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی هم برای زنان زیبارویی که مورد نهی ازمنکر قرار می گیرند ابراز تاسف و هم دردی کرده بود!

دلدادگان آل سعود

پس از ماجرای تعرض مأموران آل سعود به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده و در حالی که افکار عمومی به دلایل متعدد علیه آل سعود تحریک شده است یکی از روزنامه های اصلاح طلب در مطلبی ضمن کوچک و جزئی خواندن تعرض مأموران آل سعود به نوجوانان ایرانی، چنین نوشته که نباید این مسائل کوچک مانع از گسترش روابط دو کشور شود و در این برهه دولت ایران باید به تنش زدایی در روابط خود با عربستان بپردازد و ماجرای فرودگاه جده را فراموش کند.

* خواستیم بنویسم اگر این دو نوجوان فرزند یا برادر نویسنده مطلب مذکور بودند آیا بازهم چنین موضعی می گرفت؟ اما شاید نویسنده این مطلب آن قدر راحت است که اگر خودش بارها و بارها مورد تعرض مأموران آل سعود قرار بگیرد بازهم برای تنش زدایی پا پیش می گذارد و از تعرض مجدد آل سعود ابایی نخواهد داشت!

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای و افعال معکوس

وقتی قرار شد که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با منتقدان جلساتی داشته باشد و نقدهای آنها را بشنود و پاسخ سؤالات و ابهامات آنها را بدهد خیلی ها فکر کردند این اتفاق رخ خواهد داد و به نتایج خوبی منجر خواهد شد اما وقتی اولین جلسه نشست تیم مذاکره کننده ایرانی با منتقدین توافق لوزان برگزار شد و اخبار آن منتشر گردید فهمیدیم تیم مذاکره کننده ایرانی در خصوص انتقاد و منتقد و سایر مفاهیم مهم دچار یک مشکل بنیادی است و آن درک معکوس از افعال و مفاهیم است! بررسی حاضران در نشست تیم مذاکره کننده ایرانی با منتقدین نشان می دهد که عموم مدعوین از موافقان و حامیان رسمی و علنی توافق بوده اند و عده دیگر هم اصولاً نقدی به توافقنامه نداشته و در قبال آن سکوت اختیار کرده اند!

در این رابطه به نظر می رسد:

۱- تیم مذاکره کننده ایرانی دچار مشکلی است که از آن با عنوان «اختلال دیبی» یاد می شود. (جهت اطلاع عرض می کنیم «دیبی» از شخصیتهای مشهور مجموعه کلاه قرمزی است!) کسانی که به این اختلال دچار می شوند فهم معکوس از همه چیز پیدا می کنند و هنگامی که به آنها گفته شود با منتقدین جلسه بگذارید با موافقین و حامیان خودشان جلسه می گذارند!

۲- لازم است با استفاده از تکنیک افعال معکوس به این عزیران گفته شود «باموافقان و حامیان توافق جلسه ای نداشته باشید!» آنگاه جلسه تیم مذاکره کننده ایرانی با منتقدین برگزار خواهد شد.

۳- فقط نگرانیم که این عزیزان با این وضعیت در مذاکره با خانم شرمن چه می کنند؟ آیا خانم شرمن مطالبش را با افعال معکوس به تیم ایرانی منتقل می کند؟ نکند وقتی اعضای محترم گروه مذاکره کننده ایرانی از احقاق حقوق ملت ایران در توافق لوزان صحبت می کنند منظورشان بر عکس آن باشد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :