فقط مانده ورود زنان به استادیومها!

شهین خانم و مطالبات زنان

 
 
زن یا دختری که اصلاً نمی داند ورزشگاه مردانه کجاست تا مطالبه اولش ورود به آنجا باشد، بدون تردید از دلواپسان است و بی سواد و جهنمی است و حتماً از کاسبان تحریم هاست و افراطی و تندرو است و به قول آیت الله هاشمی از زمره کسانی است که امام را هم اذیت کرده است و...

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله،هفته‌نامه یالثارات‌الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

*شهیندخت مولاوردی (معاون رئیس جمهور): بیشترین مطالبات زنان برای ورود به استادیوم هاست.(مطبوعات هفته جاری)

۱- این خانم شهین خانم غیر از این که معاون رئیس جمهور است و از فعالان مقولات فمینیستی هم هست ، خیلی هم خانم است و صبح تا شب و شب تا صبح یکسره به‌دنبال احقاق حقوق زنان و پی‌گیری مطالبات آنان است و به عنوان نمونه همین چند وقت پیش وقتی تعدادی از فعالان فمینیست، سفر به آمریکا با هزینه های چند ده میلیونی را مطالبه کردند، ایشان بلافاصله لبیک گفت و از جان مایه گذاشت تا آن عزیزان به مراد دلشان برسند و به زیارت آمریکا نایل بشوند و ناکام از دنیا نروند!

۲- وقتی ایشان با آن همه کمالات می گوید بیشترین مطالبه زنان ورود به ورزشگاههاست یعنی زنان و دختران مشکل ازدواج و جهیزیه و اشتغال و امنیت اجتماعی و... ندارند و همه این مشکلات توسط کلید روحانی باز شده و رفته پی کارش و فقط مانده ورود به استادیومها که آن هم در حال حلّ و فصل است!

۳- اگر هم زن یا دختری باشد که سرپرست خانوار است و شوهر معتاد دارد و بد سرپرست است و آواره خیابانها شده و نمی تواند نان بچه هایش را بدهد و یا سرپرست و شوهرش را از دست داده و باید با دست خالی چند یتیم را بزرگ کند و با دستفروشی و کلفتی نان در می آورد و اصلاً نمی داند ورزشگاه مردانه کجاست تا مطالبه اولش ورود به آنجا باشد، بدون تردید از دلواپسان است و بی سواد و جهنمی است و حتماً از کاسبان تحریم هاست و افراطی و تندرو است و به قول آیت الله هاشمی از زمره کسانی است که امام را هم اذیت کرده است و...

۴- بدنیست شهین خانم قبل از ورود زنان به استادیوم ها در خصوص موارد ذیل توضیحاتی به زنان و دختران عاشق ورود به ورزشگاههای مردانه بدهد:

الف) مسئله شیر سماور و اگزوز خاور و نسبت آن با داور

ب) ارتباط خواهر و مادر و همسر برخی مربیان با برد و یا باخت در مسابقه و شعار های تماشاچیان در این رابطه

ج) کتک کاریها ، سنگ پرانیها ، فحاشی ها ، بی ناموسی ها و کندن صندلی و پرتاب آنها در استادیومها و نقش زنان در این موارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :