وقتی رعایت حجاب در دانشگاهها سخت‌تر از زیر پا گذاشتن آن است!

دانشگاه یا پلاژ

 
اگر توقع دارید که جوانان عاقبت به خیر شوند و بروند سرخانه و زندگی شان و حلال و حرام سرشان شود و از خدا بترسند و طلاق زیاد نشود و فحشا از سر و کله مملکت بالا نرود و خیانت به همسر مثل نقل و نبات فراوان نشود ، خدا شفایتان بدهد!...

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله،هفته‌نامه یالثارات‌الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

دانشگاه یا پلاژ


این روزها فضای دانشگاه تهران و بسیاری دیگر از دانشگاههای دولتی و آزاد کشور آدم را یاد پلاژهای زمان آن گور به گور شده پهلوی می اندازد! عده‌ای از دختران دانشجو هرجور که راحت اند لباس می پوشند و هرجور که راحت اند معاشقه می کنند و هرجور که راحت اند با دوست پسرهایشان در فضای باز نهار می خورند و می گویند و می خندند و هر روز یک مدل آرایش می کنند یک روز بلوز و شلوار می پوشند و روزی دیگر با دامن کوتاه و جوراب شلواری به دانشگاه می آیند و روز دیگر جور دیگر ! این همه راحتی را فقط می شد در پلاژهای کنار دریا آن هم در دوران شاه گور به گوری تجربه کرد!

۱- حمایت جدی دانشگاه و حراست دانشگاه و حراست وزارت علوم و خود وزارت علوم از این دختران چنان دل و جرأتی به آنها داده که هزار تا گشت ارشاد هم از پسشان بر نمی آید!

۲- جالب این جاست که رعایت حجاب در دانشگاههای مملکت اعم از دولتی تا آزاد بسیار سخت تر از زیر پا گذاشتن آن است! و همه ی این اتفاقات در تنها نظام و حکومت اسلامی جهان رخ می دهد.

۳- در این شرایط (اگر کسی باور نمی کند یک سری به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بزند تا ببیند که تازه ما نصف واقعیت را هم نگفته ایم!) اگر توقع دارید که جوانان عاقبت به خیر شوند و بروند سرخانه و زندگی شان و حلال و حرام سرشان شود و از خدا بترسند و طلاق زیاد نشود و فحشا از سر و کله مملکت بالا نرود و خیانت به همسر مثل نقل و نبات فراوان نشود ، خدا شفایتان بدهد!

آدم خوب ، کار خیر

بنده خدایی در مسافرت ایام نوروز کارت سوختش را در پمپ بنزین فاطمی در نزدیکی مشهد مقدس جا می گذارد و بعد از تماس با مسئول پمپ بنزین فوق کارت سوختش را یک روز بعد با پست سفارشی دریافت می کند و مسئول درستکار پمپ بنزین حتی حاضر به دریافت هزینه پست نمی شود!

۱- حتی در این روزگار هم آدم درست و حلال خور و خیّر و با وجدان پیدا می شود!
۲- و اتفاقاً در این روزگار، سالم و باوجدان بودن هنر است!

۳- و هنر این است که در اموری که ظاهراً به ما مربوط نیست و مجبور به آن نیستیم اما خدا و پیغمبر ما را به انجام آن امر کرده اند جدی باشیم ! مثل پست کردن کارت بنزین جامانده به آدرس صاحبش آن هم با هزینه خودمان!
۴- خداوند امثال این آدم با وجدان و خدا ترس را زیاد بفرماید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :