یک شاهکار فرهنگی در دانشگاه
از آدمهای بی‌ریشه تا نرم باش!
 
 
آن هم در دانشگاهی که دختران بی حجاب با دامنهای کوتاه و شلوارکهای چسبان تسخیرش کرده و بدون ساز و موسیقی مشغول حرکات موزون‌اند!...

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله،هفته‌نامه یالثارات‌الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

آدمهای بی‌ریشه
*منتجب نیا (معاون کروبی) : تعداد اندکی بی ریشه که سر سفره انقلاب حاضر شده و هزینه‌ای نپرداختند و حتی یک روز هم زندان نرفته و حتی در دفاع مقدس هم حضور نداشته اند با آیت الله هاشمی رفسنجانی مخالفت می کنند. (آرمان ۱۶/۱۲/۹۳)

۱- کاملاً موافقیم! اولین کسانی که در این مملکت از سال ۱۳۶۸رسماً و عملاً با آیت الله هاشمی مخالفت کرده و چوب لای چرخ ایشان گذاشتند عبارتند از کروبی و معاونش (منتجب نیا) ، میرحسن موسوی و عیالش ، الیاس حضرتی ، مجیدانصاری ، محمدخاتمی ، سعید حجاریان ، موسوی لاری ، موسوی تبریزی ، محمدعلی ابطحی، یوسف صانعی ، سیدهادی خامنه ای، موسوی خوئینی ها ، هادی غفاری ، و.....

۲- جناب «منتجب نیا» در همین مصاحبه فرموده اند که: «بعد از مقام معظم رهبری شخصیتی مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی نداریم» این سخن آقا رسول را حمل بر تواضع ایشان می نماییم؛ زیرا شخصیتهایی بزرگ تر از هاشمی در این مملکت فراوان داریم که اولین آنها خود آقای منتجب نیاست!

نرم باش

یکی از نهادهای فرهنگی - مذهبی دانشگاه تهران که وظیف ترویج دیانت در دانشگاه را برعهده دارد در یکی از شاهکارهای فرهنگی اش تابلوی بزرگی در مقابل در ورودی دانشگاه نصب کرده با عنوان :نرم باش!

آن هم در دانشگاهی که دختران بی حجاب با دامنهای کوتاه و شلوارکهای چسبان تسخیرش کرده و بدون ساز و موسیقی مشغول حرکات موزون‌اند!

احتمالاً این تشکل از این پس و تحت عنوان فعالیتهای فرهنگی - مذهبی تابلوهایی با این عنوان در سر در دانشگاه تهران نصب کند:
خوشگل باش ! ملوس باش! عروسک باش!و.....

* وقتی یک نهاد که فلسفه وجودی اش دفاع از شریعت و دیانت در دانشگاه است بی اعتنا به وضعیت افتضاح حجاب و عفاف در دانشگاه خودش را با اقداماتی مثل تابلوی «نرم باش!»مشغول کرده، دیگر از مسئولین شِبه‌مشارکتی دانشگاه تهران در مقابله قانونی با مفاسد شایع در دانشگاه چه توقعی می توان داشت؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :