پوشش نامتعارف بازیگر زن در کاخ جشنواره + تصاویر

اسم جشنواره فیلم فجر که می آید ذهن همگان به این سمت می رود که بازیگران  با چه لباسی در جشنواره حاضر می شوند و یا چه نوع آرایش می کنند؟  بسیاری از جوانان و نوجوانان منتظرند تا عکس هایی از جشنواره منتشر شود تا بتوانند پوششی همانند لباس بازیگر مورد علاقه شان تهیه کنند و این داستان ادامه دارد…

جشنواره فیلم

اسم جشنواره فیلم فجر که می آید ذهن همگان به این سمت می رود که بازیگران  با چه لباسی در جشنواره حاضر می شوند و یا چه نوع آرایش می کنند؟  بسیاری از جوانان و نوجوانان منتظرند تا عکس هایی از جشنواره منتشر شود تا بتوانند پوششی همانند لباس بازیگر مورد علاقه شان تهیه کنند و این داستان ادامه دارد. در این آشفته بازاری که همه برای به دست آوردن شیک ترین لباس ها و شاید هم خاص ترین آنها برای حضور در جشنواره دست به دامن انواع مزون ها و مارک ها می شوند و با هم رقابت می کنند، حرکتی نادر اما ارزشمند به چشم می خورد. حرکتی که بازیگر جوان سینما در زمان حضورش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر انجام داد.

جشنواره فیلم فجر

 

سحر احمد پور بازیگر فیلم « چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به جامعه سینمایی معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر وارد هنر سینما شد.

در این راستا وظیفه خود دانستیم که از این حرکت زیبا قدردانی کنیم. باشد که جشنواره فیلم فجر که این روزها تبدیل شده به جشنواره مد برای بعضی از بازیگران، بیشتر شاهد دیدن صحنه هایی اینچنینی باشد  و این بانوی جوان بتواند ثابت قدم در این راه گام بردارد و به الگویی برای بازیگران تبدیل شود.

 

جشنواره فیلم فجر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :