پاسخ سریع و قاطع فرزندان امام خمینی حقانیت مقاومت و زوال اشغالگران را به رخ کشید

حزب الله لبنان.شبعا

 حزب الله لبنان با انجام عملیاتی که پیشتر وعده آن را در پی تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی به کاروان این حزب و مستشاران نظامی در قنیطره سوریه داده بود، صهیونیستها را درمانده و مستاصل کرد ، در پی این عملیات مجمع نیرو های خط امام با صدور بیانیه ای پاسخ سریع ، قاطع و امیدآفرین فرزندان امام خمینی به متجاوزان صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خط امام متن کامل بیانیه به این شرح است …

از قنیطره تا شبعا ، حزب الله لبنان و فلسفه مقاومت بار دیگر پیروز شد.

نور امید و شادی که از پاسخ سریع و قاطع فرزندان امام خمینی بر جان و قلب گروه های مختلف لبنانی و فلسطینی و مردم رنج کشیده منطقه تابید ، حقانیت مقاومت  و زوال اشغالگران صهیونیست را یکبار دیگر به رخ کشید . این پیروزی حاصل خون پاک شهدایی است که صادقانه از خود گذشتند تا امنیت ملت های منطقه دربرابر تجاوزات صهیونیست ها و مزدوران تکفیری آنان دستخوش آسیب نگردد.

امروز که ارتش و حزب الله  لبنان در حال پاسداری از مرزهای لبنان در مقابله با متجاوزان تکفیری هستند ، حمله صهیونیست ها به رزمندگان مقاومت در بلندی های جولان ، همدستی رژیم اسرائیل با تروریست های چند ملیتی را آشکارتر و برگ دیگری بر کتاب قطور رسوایی صهیونیست ها افزود.

بی تردید ماجراجویی های احمقانه ی  اسراییل  نمی تواند کمکی به شکست های پی در پی و موقعیت متزلزل این رژیم اشغالگر نزد افکار عمومی نماید و هر حرکت آنان تنها به روند اضمحلال اسرائیل سرعت می بخشد.

مجمع نیروهای خط امام (ره) این پیروزی با صلابت را به مردم لبنان ، دبیرکل محترم حزب الله و جوانان رشید مقاومت تبریک میگوید و به روح بلند همه شهدای مقاومت لبنان و فلسطین  درود می فرستد و نصرت نهایی را از خداوند متعال برای آنان  مسالت می کند

مجمع نیروهای خط امام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :