آنچه عقلای دولت یازدهم باید بدانند
نوبرانه‌های تلخ تدبیر و امید
 
 
در عرصه فرهنگی فاتحه اخلاق و حیا وعفت و ارزشهای انقلابي و دینی خوانده شده و گرگها به شبانی گوسفندان گمارده شده اند و آزادی برای اهانت به دین وانقلاب و اخلاق در سینما و تئاتر و موسیقی و مطبوعات و.... برقرار است...
پایگاه خبری انصارحزب الله: ۱- دولت کلید به دست و اعتدالی یازدهم كه با شعار تدبیر و امید به صحنه حاکمیت کشور وارد شد، بعضی ها چشمانشان را بستند و فرداهای خوب پر از خربزه و خیار را به خودشان نوید دادند و در خیال شان میوه های شیرین اعتدال را از درخت تدبیر وامید چیدند و..... . اما یکسالی است که از حلوا حلوا گفتن این بندگان خدا می گذرد و دهانشان نه تنها شیرین نشده که کف هم کرده است!

۲- میوه های نوبرانه دولت تدبیر وامید یکی دو تا نیست و صد البته که بر شمردن این ثمرات به معنای حمایت از دولت احمدی نژاد نیست ،چون دولت نهم و دهم اگر عالمانه و خداپسندانه عمل کرده بودند الان کلید اداره مملکت در دست اهالی اعتدال نبود!!

۳- در عرصه فرهنگی فاتحه اخلاق و حیا وعفت و ارزشهای انقلابي و دینی خوانده شده و گرگها به شبانی گوسفندان گمارده شده اند و آزادی برای اهانت به دین وانقلاب و اخلاق در سینما و تئاتر و موسیقی و مطبوعات و.... برقرار است (فقط اهالی اخلاق و دیانت و انقلاب به جرم افراطی گری و خروج از اعتدال محکوم به توقیف و سکوت و خفقان اند! و البته اگر به جهنم هم بروند بد نیست!)

۴- در عرصه هسته ای هم که اصلاح طلبان در همایش دانشگاه تهران دستورالعمل شفابخش را صادر نموده و حکم به تعطیلی و بی خاصیتی و دردسر ساز بودن انرژی و فعالیتهای هسته ای دادند و ریاست دولت هم بیان فرمودند که انرژی هسته ای یکی از هزاران دستاورد استقلال است و این یعنی اگر باشد و نباشد چندان مهم نیست و..! یک روز توافق ژنو را فتح الفتوح خواندند و روز دیگر تمدید آن را و فردا را هم خدا به خیر کند!

۵- در خصوص برخورد با منتقدان هم که دولت یازدهم در همین یکسال به اندازه ۴ سال گل کاشت ! بیسواد و تازه به دوران رسیده و کاسب و سود جو خواندن منتقدان و به جهنم حواله کردن آنها و توقیف مطبوعات منتقد و بستن سایتهای غیر همسو با دولت از جمله ثمرات پربار دولت یازدهم در تعامل با منتقدان به شمار می آید.

۶- افتضاح اخیر دولت در ممانعت از دفن شهدای گمنام در شهر یزد آن هم در ایام تیرباران شدن تابوت امام مجتبی (ع) نشان داد که وابستگان به دولت حتی به فکر حفظ پرستیژ خود نیز نیستند و نه تنها به قیامت وروز معاد و شهادت و... بی اعتنایند، بلکه قدرت محاسبه آینده سیاسی خود را هم ندارند و نمی دانند با این سابقه درخشان نمی توان فردا روزی از ملت طلب رأی کرد! بماند که عقب مانده ترین های دنیا هم با قهرمانان و مدافعان وطن چنین رفتار نمی کنند که بعضی مسئولان دولت یازدهم (مستقر در استان یزد) با شهدای گمنام کرده اند و....

رئیس دولت تدبیر و امید چگونه توقع دارد که دیدارهای او از خانواده شهدا جدی گرفته شود، وقتی که زیر دستانش این چنین بی پروا و گستاخ به استخوانهای خرد شده شهدای گمنام که همه هستی امروز ما مدیون پیکرهای به خاک افتاده آنهاست اهانت می کنند و از ایشان جز سکوت (که معمولاً علامت رضاست!) و بی خیالی واکنشی دیده نمی شود!(همان گونه که در اهانت مطبوعات لامذهب به اسلام و مقدسات و اصول و مسلمات دین جز سکوت از ایشان دیده نشد!)

۷- زهر تورم و گرانی را که با شیب ملایم به حلق خلق الله سرازیر کردند و چشم در چشم مردم از بهبود اقتصاد سخن گفتند و ثابت کردند که هرکسی مانند آنان از ارزانی و فراوانی و کاهش تورم نگوید کاسب تحریم و بابک زنجانی و افراطی و نادان و... است و باید به جهنم برود!

۸- در عوض اضافه کردن به در آمد مردم محروم ، قیمت نان را اضافه کردند اما حاضر نشدند برای حفظ امنیت خاطر مشتی ثروتمند، یارانه مرفهان بی درد را قطع کنند! آبروی ملی را با سبدهای کالایشان بردند و مدعی افزایش اعتبار گذرنامه ایرانی شدند حال آن که گذرنامه سیاسی دیپلماتهای ایرانی را هم بی اعتبار کردند و زورشان نرسید سفیرشان را به سازمان ملل اعزام کنند و دم از تخصص ویژه در دیپلماسی زدند! ادعا کردند که کل توانایی دفاعی کشور در نصف روز با یک بمب اتم نابود می شود و حاضر شدند با برادران اماراتی درباره مالکیت ایران بر جزایر سه گانه گفتگو کنند! آنقدر در تنش زدایی با آل سعود زیاده روی کردند که دوستان سعودی شان قیمت نفت را به شصت دلار رساندند و البته حاضر نشدند از فهم عمیق و سیاست گذاری عمیق ترشان در گدایی بهبود رابطه با آل سعود عذرخواهی کنند!

۹- نظام آموزش عالی کشور را یک سال اسیر سیاسی کاری مشتی خرابکار فتنه۸۸ کرده و با بحران آفرینی های روزانه سعی در لاپوشانی فتوحات هسته ای و اقتصادی و سیاسی شان کردند و در اوج عقل و تدبیر خیال کردند فهم جامعه مانند فهم آن دسته از مشاورینی است که دولت یازدهم را بهاری پس از ۱۶ یا ۲۰سال زمستان می دانند و با نمایندگان مجلس مانند مستخدمین دفاتر با شکوهشان مودبانه سخن می گویند!. 

میوهای تلخ دولت تدبیر و امید آنچنان کام ملت را تلخ و امیدواران به آن را نا امید ساخته که دیگر کسی جرأت نظرسنجی در باب میزان محبوبیت دولت یازدهم را ندارد! که اگر جرات داشتند و چنین می کردند مشخص می شد چه میزان از آن ۷/۵۰درصد کاسته شده است!

۱۰- هرچند زمین خوردن دولت یازدهم به نفع هیچ کس نیست و هرکس آرزوی دیدن این صحنه را داشته باشد خائن به نظام و انقلاب است اما عقلای دولت یازدهم و رئیس آن باید بدانند دولتی که باشهدای گمنام و دانشمندان هسته ای و منتقدان و دلسوزان و مردم محروم با نخوت و تکبر و با آمریکا و اروپا و آل سعود با گردن کج و لب لوچه آویزان و ترسیده و مرعوب برخورد کند راه به جایی نخواهد برد ،حتی به ترکستان!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :