در پی بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی سید حسن نصرالله از طریق سفارت لبنان پیامی ارسال کرد.
 
برپایه این خبر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی میرلوحی مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی کنی نیز در گفت‌وگویی ضمن تائید این خبر گفت: امروز صبح یکی از دوستان ما از لبنان پیام آوردند که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان سلام رساندند و برای سلامتی آیت‌الله مهدوی کنی مجلس دعا برگزار کرده‌اند.
 
وی گفت: در بخشی از پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است «در لبنان همه برای شفای عاجل آیت الله مهدوی کنی دعا می‌کنیم و مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل برگزار کردیم ....خدا انشاالله توفیق دوباره خدمت به اسلام و مسلمین را نصیب ایشان بفرمایند.»
 
مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی کنی همچنین درباره آخرین وضعیت جسمی رئیس مجلس خبرگان گفت: قلب، ریه، کلیه، کبد آیت‌ا‌الله مهدوی کنی نسبت به روز گذشته عملکرد بهتری داشته چراکه بدن خودش را تا حدودی بازسازی کرده است.
 
همچنین یکی از بستگان آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه امام صادق آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را تشریح کرد.
 
وی اظهار داشت: وضعیت قلب و ریه تثبیت شده و تیم پزشکی می‌گویند قلب و ریه ایشان خوب است و رو به پیشرفت است.
 
این فرد نزدیک به آیت‌الله در پاسخ به این سوال که چرا پزشکان اظهارنظر قطعی را اعلام نمی‌کنند گفت: پزشکان در حال بررسی هستند و قصد ندارند که نظر غیرفنی را ارائه دهند اما مجموعا وضعیت رو به پیشرفت است و خوشبختانه آیت‌الله علائم دارند و کاملا عکس‌العمل نشان می‌دهند.
 
وی تصریح کرد: دارویی که به ایشان تزریق شده بخشی از بازخوردها را می‌گیرد ولی نمی‌دانیم که دوز داروی تزریق شده چقدر است.
 
ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: با سپاس به درگاه خداوند متعال، وضع آیت‌الله مهدوی‌کنی با دعاهای خیر مردم و توجه کادر پزشکی بیمارستان نسبت به روز گذشته خیلی بهتر است، ضربان قلب، فشار خون و کلیه‌های آیت‌الله، وضعیت مطلوبی را دارد و ما این را از لطف خداوند متعال، دعاها و توسلات مردم می‌دانیم.
 
وی تاکید کرد: وضع رئیس مجلس خبرگان نسبت به دیروز خیلی بهتر است، از نظر پزشکی وضعیت آیت‌الله به زودی به اطلاع مردم می‌رسد اما وضع عمومی و جسمانی ایشان رو به بهبود است.
 
انصاریان افزود: ما باز هم از مردم می‌خواهیم دعاها و توسلات را فراموش نکنند تا انشاءالله سلامتی ایشان بار دیگر برای خدمت به اسلام و نظام سلامتی بازگردد.

 آیت‌الله مهدوی‌کنی روز چهارشنبه 14 خرداد پس از بازگشت از مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر دچار عارضه حمله قلبی شد و در بیمارستان بهمن بستری شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :