سعید قاسمی در گفت و گو با شریان نیوز

سعید قاسمی: مبادا بخواهیم مختار زمان باشیم
 
طبق فرموده رهبرعزیز انقلاب فعلا باید بصیرت داشت و نباید اتحادمان را از دست دهیم و اینکه مبادا خدای نکرده بخواهیم بجای بودن در کنار امام خود مختار زمان باشیم.
 
سعید قاسمی در گفت و گو با خبرنگار  شریان نیوز گفت: باید بگویم رسیدگی به این موارد ضروری است و بعضی ها نمیخواهند این کار انجام شود،مدام در انجام و اجرای آن تاخیر می اندازند و متاسفانه دشمنان و برخی ها میخواهند ما را بازی دهند، بدون هرگونه اطلاعی میگویند لباس شخصی ها، اسیدپاش ها، قتل های زنجیره ای و یا ازاین قبیل اتهامات تا بدینوسیله قضایای دیگر را پیش بگیرند و ما باید مراقب باشیم.

وی گفت: حواستان باشد فریب دشمنان را نخورید، خداراشکر که نیروی انتظامی ما و نیروهای بسیج ما آنقدر توان و قدرت دارند که بتوانند عوامل این قضایا را پیدا کنند. پس نباید نگران امنیت و آرامش جامعه بود، اینها بازی هایی است که دشمنان به راه انداخته اند تا نفاق و تفرقه به راه اندازند.


22368_5Y0IGDY1_pic.JPG (575×376)

وی در خصوص جریان مربوط به رفع حصر فتنه گران و اظهار نظر مسئولین تصریح کرد: طبق فرموده رهبرعزیز انقلاب فعلا باید بصیرت داشت و نباید اتحادمان را از دست دهیم و اینکه مبادا خدای نکرده بخواهیم بجای بودن در کنار امام خود مختار زمان باشیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :