رئیس شورای استانداری صلاح‌الدین با اشاره به اینکه ظرف ساعات آینده تمام مناطق این استان از تروریست‌های داعشی پاکسازی خواهد شد و بسیاری از آنها در پوشش لباس زنانه و خودروهای خانوادگی و غیر نظامی در حال فرار از این استان هستند، گفت: داعش، گروه تروریستی است که مورد حمایت کشورهای منطقه است و تلاش دارد، منطقه را به هرج و مرج و آشوب بکشاند و بدون تردید برخلاف آنچه برخی تبلیغ می‌کنند، برای حمایت و دفاع از اهل سنت پای به عراق نگذاشته است، بلکه سازمان تکفیری است که در پوشش دین و مذهب از کشتن هیچ کس و غارت هیچ چیز واهمه ندارد و اسلام از آنها مبراست.

 
از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین تصریح کرد که نیروهای ارتش عراق موفق شدند، ضربات مهلکی را به داعش وارد کرده و 80 تروریست وابسته به این گروه را به هلاکت رسانده و ده‌ها نفر از آنها را نیز زخمی و بسیاری از داعشی‌ها را وادار به فرار از تکریت به سمت نینوا و کرکوک کنند.
 
این منبع امنیتی با تاکید بر اینکه استان صلاح‌الدین ظرف ساعات آینده رسماً از وجود داعش پاکسازی خواهد شد، گفت: این گروه تروریستی شماری از نیروهای ارتش و پلیس تکریت را پس از ورود به این شهر اعدام کرد.
 
منبع مذکور افزود: داعش هم اکنون گروه‌های ترور و اعدامی را در تکریت تشکیل داده که هدایت و رهبری آنها را تروریست‌های سعودی برعهده دارند و آنها اقدام به اعدام ده‌ها غیر نظامی از اهالی تکریت بدون گناه کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: این تروریست‌ها مورد حمایت مالی طرف‌های خاص قرار دارند و مجهز به سلاح‌های مدرن از جمله سلاح‌های اسرائیلی هستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :