کارت‌های معافیت غیر هوشمند از تاریخ 01-04-1392 (یکم تیر 1392) فاقد اعتبار خواهند بود.  تعویض کارت پایان خدمت عادی به هوشمند برای آن دسته از کسانی است که از تاریخ 01-01-1360 (یکم فروردین 1360) به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده است.

 
مهلت تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند تا پایان سال جاری می باشد و افراد مذکور در صورتیکه برای تعویض کارت های قدیمی خود تا پایان سال جاری، اقدام ننمایند، کارت آنان فاقد هرگونه ارزش قانونی بوده و در این صورت دارندگان آن با محرومیت هایی نظیر ممنوعیت اخذ یا تمدید گذرنامه و همچنین اخذ گواهینامه رانندگی و ...مواجه خواهند شد، لذا واجدین شرایط می بایست هرچه زودتر برای ارائه درخواست خود در این زمینه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه نمایند.
 
نکته: کارتهای مذکور هم اکنون از درجه اعتبار ساقط بوده و لازم است دارندگان اینگونه کارتها در اسرع وقت جهت جایگزین آن با کارتهای هوشمند به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند در غیر اینصورت از ارائه خدمات به آنان خودداری خواهد شد.
 
مدارک مورد نیاز برای تعویض کارت خدمت:
 
 1- اصل و تصویر پشت و رو کارت ملی.
 
2- اصل شناسنامه عکسدار به همراه تصویر صفحه اول و توضیحات.
 
3- دو (2) قطعه عکس 4×3 صرفاً رنگی فقط با زمینه سفید و تمام رخ، مطابق با شئونات اسلامی فاقد زیور آلات، کراوات یا هرگونه پیرایش مو و محاسن.
 
4- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی مربوطه. (در صورتی که وضعیت تحصیلی به نسبت به گذشته تغییر کرده باشد)
 
5- اصل کارت معافیت یا پایان خدمت قبلی که دارای مهر طلاکوب بوده، شماره سریال آن مشخص و با اطلاعات ارائه شده از سوی متقاضی مطابقت داشته باشد.
 
6- تکمیل برگ درخواست تعویض و صدور کارت هوشمند پایان خدمت .
 
7- احراز هویت متقاضی با رویت مدارک معتبر(شناسنامه ،کارت ملی،گذرنامه)
 
8- ثبت اطلاعات پایه ، اطلاعات آدرس ، اطلاعات کارتو اسکن عکس در سامانه .
 
9- ارسال سوابق اخذ شده از طریق نمایده دفاتر ظرف مدت 3 روز به حوزه های وظیفه عمومیذیربط .
 
10- مشمولانی که فاقد سابقه اطلاعات در سامانه می باشند پس از ثبت اطلاعات کارت از یگان خدمتی متقاضی استعلام و پس از دریافت اصالت کارت برای صدور کارت جدید ارسال خواهد شد.
 
توجه: کسانی که کارت خود را مفقود نموده‌ و یا غیر قابل استفاده باشد می بایست برای دریافت کارت مراحل مربوط به صدور کارت المثنی را طی نمایند. (مشاهده مدارک مورد نیاز جهت صدور کارت معافیت المثنی)
 
نرخ این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مبلغ 140،000 ریال (چهارده هزار تومان) می‌باشد.
 
فقط برای متقاضیان تعویض کارت پایان خدمت:
 
علاوه بر هزینه فوق، می‌بایست مبلغ 120،000 ریال (دوازده هزارتومان) به حساب شماره 2171159001001، بانک ملی به نام نیروى انتظامى استان تهران واریز گردد.
در صورتی که در دفتر مورد مراجعه، دستگاه کارتخوان (POS) وجود داشته باشد بدون نیاز به واریز این مبلغ از طریق بانک، می‌توان از کارت‌های بانکی استفاده نمود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :