سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه، در جمع کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی، از سپاه به‌عنوان نهادی اعتقادی و آرمانی یاد کرد و گفت: پاسداران سپاه حفاظت در عرصه‌ای به انجام ماموریت می‌پردازند که از بیشترین ارتباط با تمام اقشار، نخبگان، سرمایه‌گذاران و مسئولین در سطوح مختلف برخوردارند؛ لذا کوچک ترین اعمال شما در ماموریت‌ها، می‌تواند بازتاب وسیعی در جامعه داشته باشد.

وی ماموریت پرسنل حفاظت هواپیمایی را ماموریتی سخت و حساس برشمرد و تاکید کرد: طراوت و شادابی، برخورداری از دانش فنی و آشنایی با استانداردها از ویژگی‌های ماموریتی سپاه حفاظت است از سوی دیگر در عین حال که جدیت در ماموریت حرفه‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد، اخلاق دینی و تواضع در عمل نیز می‌تواند ماموریت‌های محوله را کامل کند.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: رسالت پاسداری یک کل واحد است و هر عمل تاکتیکی و تکنیکی می‌بایست در چارچوب معنویت و ارزش‌های دینی صورت پذیرد. زیرا ویژگی مهم سپاه جنبه ارزشی، معنوی، انقلابی و اخلاص در کار است.

 سردار سلامی با بیان اینکه نمونه بارز شاخصه‌های پاسداری را می‌توان در نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی یافت، اظهار کرد: بدانید که آراستگی به نور معنویت می‌بایست در همگان جلوه‌گر شود؛ چراکه ظاهر افراد از باطن آنها سرچشمه می‌گیرد، پس باید با برنامه‌های معنوی همچون طرح رمضان و برگزاری جلسات قرآنی معنویت را در بین کارکنان تقویت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :