جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران خبر داد
 
آخرین اخبار از اسیدپاشی سریالی به زنان در اصفهان
 
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی آخرین وضعیت اسیدپاشی‌های انجام شده در اصفهان را تشریح کرد و به دست‌آمدن سرنخ‌های اولیه در این خصوص خبر داد.
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های پلیسی،امنیتی و ایمنی ایپاس ۲۰۱۴ در خصوص اسیدپاشی‌های اخیر انجام شده بر روی دختران اصفهانی اظهار داشت: متاسفانه ۴ مورد اسیدپاشی از این دست گزارش شده و با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط ماموران، به سرنخ‌های اولیه‌ای دست پیدا کرده‌ایم و امیدواریم به زودی عوامل این اسیدپاشی‌ها دستگیر شوند.

وی ادامه داد: البته باید به این موضوع توجه داشت که افرادی که مورد هدف عاملین این اقدام قرار گرفته‌اند از قشر خاص و یا تیپ ظاهری خاصی نبودند و پیگیری این پرونده‌ها در دست بررسی است.

جانشین فرمانده ناجا در خصوص امنیت مرزهای شرقی نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی اشرار از آن سوی مرزها به کشور ما وارد می‌شوند و این در حالی است که کشورهای همسایه قدرت کنترل کافی در مرزهای خود ندارند.

اشتری عدم دارا بودن کنترل مناسب مرزی توسط کشورهای همسایه را با وارد آمدن آسیب‌هایی به کشورمان دانست و افزود: ولی خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی پلیس ایران در بحث کنترل مرزی انجام شده است و شاید اگر مقاومت ما در کنترل مرزهای شرقی نبود، اشرار وارد کشور شده و این اتفاقات رخ نمی‌داد.

وی درباره سیزدهمین نمایشگاه ایپاس نیز از افزایش ۱۲ درصدی تعداد غرفه‌داران خارجی و افزایش ۱۰ درصدی مساحت این نمایشگاه خبر داد.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره میزان بومی‌سازی تجهیزات در نیروی انتظامی گفت: بخشی از تجهیزات را از طریق اقدامات خلاقانه و مبتکرانه و بخشی نیز با مهندسی معکوس نخبگان ایرانی بومی‌سازی شده و در حال حاضر در وضعیتی قرار داریم که توانسته‌این در شرایط تحریم روی پای خود بایستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :