باید از اشاعه منکرات در کشور جلوگیری شود
 
نفوذ هرزه‌گری بااشاعه لاابالی‌گری به بهانه توسعه موسیقی
 
 
چطور برخی برای آمران به معروف شاخ و شانه می‌کشند اما با همایش حامیان فتنه برخورد نمی‌کنند؟/ نقطه امتیاز مردم ما این است که با وجود همه هجمه‌ها، در پای ستون خیمه انقلاب ایستاده‌اند...

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جمع نمازگزاران حرم رضوی تصریح کرد: فردا بیست و سوم ذی‌الحجه، سالروز شهادت میثم تمار یکی از یاران ارزشمند و وفادار حضرت علی علیه‌السلام است. جریان‌های وابسته به حضرت علی علیه‌السلام در همه دوران با جریان‌های ضد ولایی مواجهه داشته‌اند و به هر مقدار جبهه امیرالمومنین توسعه پیدا می‌کرد، جبهه مقابله با ولایت نیز گسترده‌تر می‌شد؛ بحث مقابله با جبهه ولایت نیز در لحظات پس از واقعه غدیر آغاز شد.

وی ادامه داد: امروز که جبهه ولایت به پهنای یک نظام مثل جمهوری اسلامی درآمده، جبهه مقابله با ولایت نیز در دنیا به شکل استکبار جهانی قرار دارد و تمام نقطه هدف در جنایات و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل، زدن ِ ستون خیمه نظام ولایت است. این رفتار دشمنان به خاطر مواجهه با انقلاب مردمی و دموکراسی و یا به دلیل یک کشور و جغرافیایی آن نیست بلکه به دلیل وجود نظام انقلابی است که قرار است تا زمان ظهور صاحب اصلی آن توسعه یابد و جامعه را به دست صاحب اصلی آن بسپارد. لذا دشمنان و توطئه‌چینان قصد مقابله با این نظام انقلابی را دارند.

امام جمعه مشهد گفت: نقطه امتیاز مردم ما این است که با وجود همه هجمه‌ها، در پای ستون خیمه انقلاب ایستاده‌اند. تمام پشتیبانی‌های مردمی و حضور در صحنه‌های سیاسی به خاطر یک نقطه است و آن نقطه این است که پسر حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در رأس رهبری این نظام قرار دارد. البته در این عرصه در جامعه دو جریان منافی وجود دارد، یکی جریان لائیک و ضدارزشی سیاسی که برای قدرت‌یابی در کشور گاهی سر به دامان دشمن می‌گذارد و دست به دست دشمن مقابل می‌دهد که این مسئله باعث مصیبت و مقابله با جریان ولایی مردم است.

علم‌الهدی افزود: اینکه رهبری فرمودند فتنه خط قرمز ما است و از به کارگیری عناصر آن باید جلوگیری شود، به خاطر این نیست که یک عده علیه نظام قیام کردند و اموال مردم را آتش زدند، زیرا افراد خلافکار خلاف می‌کنند و شاید بعدها مسیرشان عوض شود، اما فتنه به خاطر این خط قرمز است که فتنه‌گران دست به دست دشمن داده‌اند تا به قدرت برسند و عوامل اجرایی دشمن در کشور شده‌اند. اردوکشی خیابانی راه انداختند که بگویند نه غزه و نه لبنان، و عزا خانه امام حسین را به آتش بکشند. اینکه یک جریان سیاسی با دشمن برانداز هم‌دست شود، بزرگترین خیانت به جریان ولایی این نظام است.

وی با بیان اینکه نباید در یک همایش از فتنه‌گران و عوامل دشمن تعریف و تمجید شود، تأکید کرد: برگزاری این همایش متضاد با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه است. چطور عزیزان ما که برای امر به معروف تلاش می‌کنند با شاخ و شانه کشیدن از سوی برخی مواجه می‌شوند اما بعضی دیگر می‌توانند چنین همایشی برگزار کنند. در کجای دنیا حمایت از هم‌دستی با دشمن "آزادی بیان" است و این مقوله در کجای دنیا و کجای اسلام قرار دارد.

امام جمعه مشهد در ادامه افزود: منافی دوم، مقابله با جریان ولایی است. متولیان فرهنگ باید بدانند اشاعه لاابالی‌گری به بهانه توسعه موسیقی باعث نفوذ هرزه‌گری در جامعه می‌شود. این به نفع دشمن است و جبهه انقلاب را تضعیف می‌کند. متولیان فرهنگ باید به این نکته توجه داشته باشند توسعه لاابالی‌گری به نفع نظام نیست و توسعه منکرات شرعی زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌کند. متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرای نه‌تنها با این لاابالی‌گری مخالفت نمی‌کنند بلکه مروج منکرات هم شده‌اند. تک خوانی زن در کشور را چه کسی راه انداخت و به پای آن نشست. باید از اشاعه منکرات در کشور جلوگیری شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :