در جمع خبرنگاران مطرح شد

نظر حاجی‌بابایی درباره دعوت اصولگرایان از احمدی‌نژاد

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: ‌امروز وحدت میان اصولگرایان یک انتخاب نیست بلکه یک اضطرار است که نیاز انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حمیدرضا حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در حاشیه نشست همگرایی اصول گرایان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این ساز و کار وحدت چه مقدار جواب می‌دهد گفت: با توجه به حضور گسترده امروز نتیجه داده است و این بدون حساب و کتاب نیست و نشان از علاقه و اعتقاد اصول‌گرایان دارد.
 
وی تصریح کرد: گیر و بست و شکست‌هایی که در طو ل این مدت رخ داده به دلیل تفرقه است و امروز همه می‌دانند که رمز پیروزی اصول گرایان رفع این تفرقه‌ها و وحدت است.
 
وزیر سابق آموزش و پرورش ادامه داد: اصول‌گرایان باید دندان روی جگر بگذارند و همدیگر و فراز و فرودها را تحمل کنند تا بتوانند همه با هم هماهنگ‌تر حرکت کنند زیرا اصول‌گرایان منادی ارزش‌ها هستند.
 
حاجی بابایی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دعوت‌ها در این نشست به صورت حقیقی انجام شده است گفت:‌ دعوت‌کننده این جلسات شورای مرکزی اصولگرایان بوده است و مسئول آن حجت الاسلام والمسلمین تقوی است که تلاش یک ساله دوستان در شورای همگرایی امروز نتیجه داده است و اتفاقات رخ داده در طول یک سال گذشته و نگاه آینده، اصول گرایان را به این نتیجه رسانده است که با یکدیگر وحدت داشته باشند.
 
وی افزود: اصول‌گرایان باید ساز و کارها و سیاست خود را تعیین کنند و دلخوری‌های موجود افراط و تفریط‌ها را کنار بگذارند تا به موضوع وحدت و همگرایی کمک کنند.
 
وزیر سابق آموزش و پرورش تأکید کرد: ‌امروز وحدت میان اصول‌گرایان یک انتخاب نیست بلکه یک اضطرار است که نیاز انقلاب و نظام است و ما باید بر ارزش‌های خود پافشاری کنیم و در سایه رهبری حرکت کنیم.
 
حاجی بابایی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا همه اصول‌گرایان در این قالب قرار می‌گیرند واحمدی نژادهم در این حیطه حضور دارد گفت: زمانی که ما صحبت از اصولگرایان می‌کنیم تمامی اصولگرایان در این وادی قرار می‌گیرند و در رابطه با دعوت از احمدی نژاد باید از حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی بپرسیم و هر کس که خود را اصول‌گرا بداند و شاخصه‌های رهبری را بپذیرد جزو اصول گرایان به حساب می‌‌آید.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :