دست عداوت BBC این بار حمایت از قاتل شهید امر به معروف!

قاتل شهید خلیلی را آزاد کنید!

 

 تارنمای بی.بی.سی فارسی در مطلبی با عنوان «خانواده متهم به قتل یک بسیجی: دستمان به هیچ‌جا بند نیست» به قلم تن‌فروش ضدانقلاب «مسیح علی‌نژاد» نوشت: «علی خلیلی جوان نوزده ساله و یکی از مربیان موسسه بهشت تهران بود. او بیست و پنجم تیر ماه سال ۱۳۹۰ در حین “امر به معروف و نهی از منکر” در خیابان با چند جوان گلاویز می شود و سرانجام در حین درگیری مورد اصابت چاقو قرار گرفته و روانه بیمارستان می شود. احسان، ضارب علی خلیلی بازداشت و پس از دو سال با پرداخت دیه آزاد شد. اما پس از مرگ علی خلیلی در فروردین ماه سال جاری ورق برگشت و او دوباره روانه زندان شد.»


نویسنده معلوم الحال این مطلب، در گفتگو با پدر متهم به قتل شهید خلیلی ادامه می دهد: «پدر احسان، ضارب علی خلیلی در مورد شب درگیری روایت متفاوتی دارد: “بچه ها نوار موسیقی می گذارند توی ماشین، شش نفر از همکلاسی های شان بودند. اینها هم ایست و بازرسی داشتند و گفتند نوار را خاموش کنید. پسرم هم گفت جشن است به شما چه مربوط است. بعد (علی خلیلی) گفت عباس جلوی ماشین را بگیر. پسرم و دوستانش دیدند ایست و بازرسی است، فرار کردند. سه تا موتور که ترک آن سه نفر نشسته بودند دنبال اینها می کنند. از میدان هفت حوض تا چهار راه سیدالشهدا بیست کیلومتر است مگر می شود امر به معروف را به زور انجام دهند؟”»!


این روایت دروغین از درگیری علی خلیلی با قاتل وی، درحالی عنوان می گردد که خود شهید ماجرا را اینگونه شرح داده است: «ساعت دوازده شب بود که دیدم پنج، شش نفر در حال اذیت دو خانم هستند و به زور می‌خواستند وی را سوار ماشین کنند، دوستان من به دلیل پائین بودن سنشان جلو نرفتند اما من به آن افراد تذکر دادم و گلاویز شدیم و یکباره چاقویی نمی‌‌دانم از کدام سو، نثار ما شد. من همان جا افتادم و آن افراد نیز فرار کردند اما یکی از همراهان من که موتور سواری بلد بود آن‌ها را دنبال کرد و شماره پلاکشان را برداشت.»

نکته جالب توجه در این میان، سعی ویژه شبکه سلطنتی روباه پیر و نویسنده ضددین آن – که چندی پیش«کمپین آزادی های یواشکی» را راه اندازی کرده بود – در محق و مظلوم نشان دادن قاتل منکراتی شهید خلیلی است.


این خود نشان از کینه دیرین و بی پایان اپوزیسیون جمهوری اسلامی در قبال شهید بزرگوار علی خلیلی و ایضاً اجرای عمل اسلامی «امر به معروف و نهی از منکر» دارد.

 

در پایان این مطلب شایسته است تا دستگاه قضایی کشور همچون گذشته، با صلابت و اقتداری مضاعف حق را به حقدار رسانیده و قاتل شهید علی خلیلی را به سزای عمل ناشایست و ننگینش برساند تا درس عبرتی برای تمامی ملحدین و مفسدین دین ستیز محسوب شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :