قابلیت‌های جدید وایبر برای جاسوسی!

 
با گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری‌های نوین شاید فاصله‌های فیزیکی معنای چندانی نداشته باشد، نسخه جدید اپلیکیشن وایبر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیغام رسان با قابلیت تماس تصویری و رابط کاربری فارسی منتشر شد.

قابلیت‌های جدید وایبر برای جاسوسی!با گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری‌های نوین شاید فاصله‌های فیزیکی معنای چندانی نداشته باشد، نسخه جدید اپلیکیشن وایبر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیغام رسان با قابلیت تماس تصویری و رابط کاربری فارسی منتشر شد.

وایبر در تلاش است تا همه را به سمت خود جذب کند به همین منظور در پنجمین نسخه از به‌روز رسانی این اپلیکیشن قابلیت تماس تصویری و واسط کاربری فارسی را در کنار تماس صوتی و  اضافه کرده است تا کاربران دیگر برنامه‌های پیغام رسان را ترک کرده و روی به وایبر بیاورند.
 
تا به امروز هر موقع حرف و حدیثی از تماس تصویری می‌شد دیدگان همه روی اپلیکیشن اسکایپ خیره می‌شد. چرا که اسکایپ به گونه‌ای طراحی شده که حتی کاربرانی با سرعت‌های پایین‌تر نیز می‌توانند به راحتی از آن بهره ببرند، همانطور که پیشتر هم در دریچه خوانده بودید وایبر با هدف رقابت جدی با اسکایپ وارد گود رقابت شده است. از این رو وایبر امکان برقراری تماس تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است تا رقابت جدی‌تر شود.
 
اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا وایبر در خصوص تماس تصویری چقدر می‌تواند موفق واقع شود. گفتنی است رابط کاربری در نسخه اندروید بهبود یافته و در نسخه iOS نیز ارسال تصاویر و ویدئوها راحت‌تر از قبل ممکن شده است. مدتی بود که تماس تصویری را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران PC قرار داشت اما حال در نسخه پنجم کاربران از طریق گوشی و یا تبلت هوشمند خود می‌توانند تماس تصویری برقرار کنید.
 
شما چه نظری دارید، آیا این قابلیت‌ها جهت برقراری ارتباطی راحت است؟! آیا وایبر در مقابل اسکایپ حرفی برای گفتن خواهد داشت؟ و در نهایت بهترین اپلیکیشن از نظر شما برای برقراری ارتباط کدام است؟ در بخش ارسال نظر این خبر می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر کاربران دریچه به اشتراک بگذارید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :