علی رغم حمله بی سابقه رسانه های بیگانه و انقلابی نماها:
 
شمارش معکوس حزب الله،برای پایان دادن به غائله بی حجابی و عریانی
 
 
 
اتاق فکر و تصمیم سازی مسئولین و به خصوص ناجا ، باید از سرعت عمل بالایی در تشخیص شیوه اصلاح وضع خیابانها برخوردار باشند ، چرا که در صورت تعلل ، حزب اللهی ها وظیفه فراموش شده آنان را برعهده خواهند گرفت....

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله ،به فاصله ۹ روز از  ۱۷ اردیبهشت ماه ، حزب اللهی ها برای بار دوم ، و این بار ، بعد از اقامه نماز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه ، تظاهرات و تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند. هرچند در تبلیغات مختصر و اولیه فراخوان این تظاهرات ، عنوان شده بود که در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزار می شود ، اما پلاکارد ها و دست نوشته های حزب اللهی ها و سخنان سخنرانان این تجمع و بیانیه پایانی آن ، نشان می داد که در واقع با گذشت ۹ روز از هجمه بی سابقه رسانه ای جبهه مشترک ضد انقلاب و انقلابی نماها ، برای تخطئه تجمع میدان فاطمی ، اما حزب اللهی ها یک گام به جلو آمده اند. لحن حزب اللهی ها در روز جمعه ، «پخته» و «عملیاتی» بود. آنها آمده بودند هشدار دهند که در حال آماده باش برای آغاز عملیات گسترده ، جمع کردن غائله بی حجابی و عریانی به سر می برند.



این هشدار که بر اساس رصد وضعیت وخیم عفاف وحجاب در معابر و شدت یافتن عملیات اخیر ضد انقلاب برای آغاز کشف حجاب رسمی بود درکلام حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی ، خطیب نماز جمعه نیز با عنوان تحقق «بی‌حجابی کامل» در برخی مناطق تهران متبلور شد تا به پشتوانه آن ، نمازگزاران را به راهپیمایی دعوت کند.

جمعیت انبوه حزب اللهی ها که فاصله بین درب شرقی دانشگاه تهران تا میدان فلسطین را «قُرُق» کرده بودند در حالی بعد از ۹ روز تحمل سخت ترین حملات تخریبی دوباره با عزم جزم به میدان آمده بودند که طی این مدت ، از «صدای آمریکا» ، «بی بی سی فارسی» ، «رادیو فردا» و «کلمه» و... دنباله داخلی آنها گرفته ، تا رسانه های به اصطلاح انقلابی داخلی با اغراض متعفن سیاسی ، به آتش باری بی امان جبهه حزب الله پرداختند و سعی در بی اثر کردن عملیات شرعی و قانونی آنان را با تهمت بی قانونی نمودند و در این معرکه رسانه ملی نیز با منکوب کردن حرکت حزب اللهی ها به ایفای نقش در این غائله پرداخت.



حضور پر شور حزب اللهی ها پس از «بمباران» بی امان دشمن ، بی درنگ مخاطب را به یاد بند هفتم بیانیه تحلیلی انصارحزب الله می انداخت که به مناسبت تجمع مبارک امربه معروف و نهی از منکر میدان فاطمی در روز ۲۳ اردیبهشت ماه بدین شرح صادر شده بود: «بدون ترديد بند (م) وصيتنامه سياسي- الهي حضرت امام بهترين و محکم ترين سند قانوني بودن تجمعات ناهيان از منکر در اعتراض به بي‌حجابي و بي‌عفتي است و سياست‌بازان حرفه‌اي هزار سال ديگر هم نخواهند توانست در اين سند اصيل که هويت بخش نظام و انقلاب اسلامي است خدشه و تحريفي وارد آورند. (هرچند ۲۵سال است که نسبت به کل آن بي‌اعتنايي مي‌کنند!!) حرکت غيرتمندانه و ديندارانه مردم در برپايي تجمع و راهپيمايي با هدف مطالبه از دولت و نظام براي رسيدگي به وضعيت نابسامان فرهنگي کشور نه تنها قطع نخواهد شد بلکه به لطف خدا هر روز گسترده‌تر شکل خواهد گرفت تا حجت بر مسئولين غافل نظام تمام شود و آنان متوجه اين حقيقت تلخ شوند که عرفي شدن بي‌حجابي و فحشا مساوي نفي اسلاميت نظام و به بن‌بست رسيدن آن خواهد بود! شايد در اين حالت سياست بازان حرفه‌اي براي حفظ ميز و مقام خودهم که شده گامي براي مقابله با وضعيت اسفبار فعلي جامعه بردارند و بيش از اين به عوامل استکبار اجازه ترويج فحشا در کشور امام زمان(عج) را ندهند!.»



بنابراین به نظر می رسد اتاق فکر و تصمیم سازی مسئولین و به خصوص ناجا ، باید از سرعت عمل بالایی در تشخیص شیوه اصلاح وضع خیابانها برخوردار باشند ، چرا که در صورت تعلل ، حزب اللهی ها وظیفه فراموش شده آنان را برعهده خواهند گرفت. حداقل فهم ما از رصد گروههای عملیاتی که به سرعت درحال سازماندهی است ، موید این واقعیت است.

تصمیمی که اتفاقا بخش پایانی بند پنجم بیانیه تظاهرات اعتراض آمیز ۲۶ اردیبهشت ماه نیز تائید کننده همین ادعا بود که «اگر متولیان فرهنگ پیگیر این مصادیق منکرات نباشند ، امت حزب الله ، اقدام مقتضی را در وقت و مکان مورد نیاز انجام خواهد داد.»

سرعت عمل حزب اللهی ها برای آغاز علی الراس عملیات مقابله با بی حجابی قابل درک تر می شود و قتی در یک نمونه از رصد عملکرد عیان دشمن ، به فراخوان برای کشف حجاب رسمی در روز یکم تیرماه سال جاری بر میخوریم. از دیگر سو شاهد بودیم که روز ،۱۳ اردیبهشت ماه (۴ روز قبل از تجمع  ۱۷ اردیبهشت در میدان فاطمی) مسیح علی نژاد ، همان خبرنگار ضدانقلاب فراری مقیم لندن که اکنون همکار رسانه های ضد انقلاب است ، صفحه ای در شبکه اجتماعی «فیس بوک» با یک عکس بی حجاب از خود و عنوان «آزادی های یواشکی زنان در ایران» ایجاد کرد و از آنان خواست تا تصاویر کشف حجاب خود در معابر را روی این صفحه به نمایش بگذارند.

این درحالی است که پایگاه خبری بیگانه دویچوله (صدای آلمان) با استقبال از این حرکت ، آن را «کارزاری برای به چالش کشیدن حجاب اجباری» قلمداد نمود و پس از آن «رادیو فردا» ، «بی. بی. سی فارسی» و شبکه «من و تو» نیز با گزارش های مفصلی از این تحرک «جدید» ، آن را آغازگر یک عصیان جدید نامیدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :